A Budapesti Operettszínház Marketing munkatársat keres!

2024. okt. 17.

Miért jó az Operettszínházban dolgozni?

Mert a színházban olyan közösség dolgozik, amely nem munkának tekinti a feladatait, hanem szenvedélynek. Ez a szenvedély egy társulattá kovácsolja az embereket, amelyet közös cél hajt: az előadások megvalósítása a nézők örömére. Minden szakterület ugyanolyan fontos, hiszen az előadások létrehozása igazi kirakós játék.

Az Operettszínház hazánk vezető zenés színháza, ahol fantasztikus alkotókkal és művészekkel teszünk azért, hogy telt házzal futó előadások születhessenek, melyek a legjobb minőségű kikapcsolódást nyújtják a nézőknek.

 

Bővülő marketingosztályunkra új MARKETING MUNKATÁRSAT

 keresünk!

Feladatok:

– Aktív részvétel a színház márkaépítésében és a marketingstratégia kialakításában.

– A színház műsorához, működéséhez, brandépítéséhez és a promóciókhoz kapcsolódó stratégia kidolgozása és megvalósítása, egyeztetve a társosztályokkal, az osztályon dolgozó kollégákkal és a marketingvezetővel. 

– Együttműködés a színház grafikusával, fotósával, videószerkesztőjével, operatőrével, a sajtós kollégákkal, a produkciós osztállyal, a szervezési osztállyal, a művészeti titkársággal és az osztály további munkatársaival.

– Részvétel a promóciós kampányok kidolgozásában, megvalósításában.

– Stratégia kidolgozása a nézői élmény fokozása érdekében.

– Loyalty-program kidolgozása és megvalósítása.

– Projektek menedzselése.

– Kampányok tervezése és megvalósítása a médiaügynökség segítségével.

– Médiavásárlással kapcsolatos teendők ellátása médiaügynökség közreműködésével.

– Részvétel a színház socialmedia-felületeire tervezett tartalomgyártásban:  

  • posztok szövegeinek megírása, adaptálása,
  • egyszerűbb vizuális (kép-, videó-) posztok létrehozása meglévő forrásanyagokból.

– Médiavásárlással kapcsolatos teendők ellátása.

– A színház weboldalának tartalmi feltöltése, karbantartása.

– A belső kommunikáció támogatása.

– Szoros együttműködés a szervezési irodával, a jegyértékesítés támogatása.

– Versenytársfigyelés nemzetközi kitekintéssel.

– Részvétel a színház rendezvényein.

 

Elvárások:

– Elhivatottság a színházi környezet, a kultúra iránt.

  •  Marketingterületen szerzett felsőfokú végzettség.

– Marketingterületen szerzett gyakorlati, releváns tapasztalat: minimum 5+ év.

– Erős vizuális és kreatív készségek, vizuális tartalmak létrehozásának képessége.

– Kiváló helyesírás és fogalmazási készség.

– Proaktív, jó problémamegoldó, projektmanagelés-szemléletű, sales-attitűddel rendelkező, barátságos és kiváló kommunikációs képességű személy.

– Canva: 3+ év

 

Előnyt jelent:

– grafikus tapasztalat

– színházi tapasztalat

– a CHATgpt ismerete és használata

– sales-tapasztalat szolgáltatásterületen

 

Juttatások:

– átlagos mértékű bér

– SZÉP kártya-juttatás

– munkába járási támogatás

– céges mobiltelefon internet-előfizetéssel

– a próbaidő lejártát követően heti 1 nap home office

– előadások ingyenes látogatása, kedvezményes szakmai jegyek biztosítása

– kiszámítható, jól tervezhető, hosszabb pihenés a színház nyári zárvatartása alkalmával

 

A munkavégzés helye:

Teréz körút – Stúdió

Nagymező utca 17. – Operettszínház

 

Jelentkezés:

Önéletrajz és motivációs levél küldésével 2024. október 31-ig az jelentkezes@operett.hu e-mail-címre.

 


« Vissza ide : Hírek