A Budapesti Operettszínház igazgatósági asszisztens munkatársat keres!
2025. márc. 05.
A munkaviszony időtartama:
határozatlan idejű munkaszerződés.
Foglalkoztatás jellege:
Részmunkaidő, napi 6 óra
A munkavégzés helye: Budapest, 1065 Budapest, Nagymező utca 17.
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
Az ügyvezető igazgató munkájának közvetlen segítése, az igazgatóság szervezeti és adminisztrációs tevékenységének bonyolításában való közreműködés. Ellátja az igazgató napi munkarendjével kapcsolatos egyeztetéseket és adminisztrációt, bonyolítja az igazgatóság működésével kapcsolatos titkársági feladatokat (levelezés, iratkezelés, kapcsolattartás a színház különböző szervezeti egységeivel, stb.). Az igazgatók, vagy a titkárságvezető instrukciói alapján az igazgatóság képviselőjeként telefonos, vagy egyéb úton tájékoztatást ad a színház művészeti eseményeiről, a szükséges ügyintézésekről. Segíti a művészeti titkárság és a kommunikációs és marketing osztály munkáját. Napi kapcsolatot tart az ügyvezető, gazdasági, műszaki és üzemigazgatósággal az adminisztrációs ügyintézés terén. Vezeti és aktualizálja a teljes igazgatósági cím- és telefonos listát, adattárat.
Pályázati feltételek:
- Középfokú végzettség, ügyviteli szak
- MS Office magabiztos használata
- Kiemelkedő szervező, kommunikációs és problémamegoldó készség
- Nagyfokú munkabírás, terhelhetőség, precizitás
- Megbízhatóság, önálló munkavégzés
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Magabiztos angol nyelvtudás írásban, szóban
- Felsőfokú végzettség
- Hasonló pozícióban eltöltött néhány év releváns tapasztalat
Amit kínálunk:
- A színház a hatékony és eredményes munkát versenyképes jövedelemmel honorálja.
Jelentkezés módja:
- Fényképes szakmai önéletrajz, rövid motivációs levél a jelentkezes@operett.hu e-mail címre megküldve.
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.operett.hu honlapon szerezhet.
Repertoárunkból ajánljuk